Otkrijte što eMobility tvrtke Mercedes‑Benz Trucks nudi Vašoj floti i Vašem poduzeću: Počevši od funkcije Stop-and-Go za gradsku vožnju do logistike na dugim relacijama, svako Vam vozilo kao dio integriranog rješenja otvara potpuno nove mogućnosti.

eMobility
Početak nove ere.
Zakoračimo u eMobility.
eActros LongHaul
Spreman za budućnost.
Dobro došli u eru profitabilne električne transportne logistike. Teretno vozilo eActros LongHaul predstavlja naše profitabilno, održivo i pouzdano integrirano rješenje s uravnoteženom pogonskom snagom. Zahvaljujući novom pogonskom sklopu, serijski eActros LongHaul nudi doseg i do 500 kilometara bez međupunjenja. Baterije će se zbog megavatnog punjenja ubuduće moći napuniti s 20 na 80 posto u znatno manje od 30 minuta. Na taj je način eActros LongHaul opremljen za većinu transportnih zadataka na velike udaljenosti koje je moguće planirati. Uz eActros LongHaul, kao integriranim rješenjem, profitirat ćete od usluga eConsulting, Mercedes‑Benz Uptime u servisnom ugovoru, Fleetboard Charge Management i mnogih drugih individualno prilagođenih usluga. Serijski će se eActros LongHaul proizvoditi tek od 2024. – otkrijte ga već na sajmu IAA Transportation.
eActros LongHaul omogućuje brzo punjenje i jednostavno rukovanje. Baterije će se ubuduće megavatnim punjenjem moći napuniti s 20 na 80 posto u znatno manje od 30 minuta. Zajedničkim pothvatom društava Daimler Truck, TRATON GROUP i Volvo GROUP želimo podržati infrastrukturu za punjenje koja se kontinuirano razvija. Na taj način punjenje postaje dječja igra.
Kao dio integriranog rješenja možete dobiti savjetovanje za optimalnu upotrebu vozila i tako optimizirati ukupne troškove vlasništva.
Nagrada Truck Innovation Award za eActros LongHaul.
„Novo poglavlje u eMobility smjeru” – tako je žiri nagrade Truck Innovation Award 2023. ocijenio eActros LongHaul. Za to su zaslužni inovativan cjelokupni tehnološki koncept, koji obuhvaća tehnologiju LFP baterija i novu e-osovinu, te brz razvoj: Očekuje se da će eActros LongHaul 2023. prijeći na ispitivanje korisnika. Žiri osim toga ističe kompaktne dimenzije tegljača sa sedlom. Truck Innovation Award dodjeljuje žiri koji je zadužen i za nagradu „International Truck of the Year”.
Održiv, usmjeren na budućnost i tih.
eActros 300 i eActros 400 više su od pukih teretnih vozila. Svaki od njih dio je integriranog rješenja, koje osim eTrucka sa standardnim uslugama obuhvaća i novu uslugu eConsultinga i inovativna digitalna rješenja. Zahvaljujući visokoučinkovitom pogonskom sklopu ePowertrain, kamioni će imati doseg do 300 km3006 odnosno 400 km3002. Zahvaljujući osjetno smanjenim emisijama buke, svojim vozačima i prolaznicima nude novu razinu komfora u gradskom prometu i urbanom životu. U okviru integriranog eMobility rješenja uz eActros 300 ili eActros 400 dodatno profitirate od sveobuhvatne funkcije eConsultinga koja, među ostalim, obuhvaća analizu rute, upravljanje poticajima i digitalne usluge specifične za Mercedes‑Benz Uptime, upravljanje punjenjem i servisne ugovore.

Sustav pomoći pri skretanju287.
Da bi se kod skretanja udesno što bolje spriječile nesreće koje uključuju bicikliste ili pješake, eActros u serijskoj opremi raspolaže sustavom pomoći pri skretanju287, koji može informirati vozača i upozoriti u slučaju opasnosti.
Sustav Acoustic Vehicle Alerting System (AVAS).
Sustav Acoustic Vehicle Alerting System sastoji se od dva zvučnika koji, ovisno o uvjetima vožnje, mogu reproducirati zvukove vožnje unaprijed ili unatrag i tako učiniti da sudionici u prometu bolje čuju vozilo.
Active Brake Assist 5 (ABA 5)287, 285.
Active Brake Assist 5287, 285 radi pomoću kombinacije sustava radara i kamera. Sustav može reagirati na moguće opasnosti i zvučno i vizualno upozoriti vozača na moguću nesreću. U slučaju izostanka vozačeve reakcije, sustav može automatski pokrenuti djelomično kočenje i kočenje punom snagom.
Koncept sigurnosti akumulatora.
Posebni zaštitni elementi s aluminijskim profilom mogu zaštititi akumulatore u slučaju bočnog udara, a integrirani senzori mogu automatski isključiti visokonaponski akumulator.
eActros 300 i eActros 400.
eActros 300 i eActros 400 oduševljavaju brojnim sigurnosnim sustavima. Funkcija Active Brake Assist pete generacije285, 287 po prvi put radi s kombinacijom sustava radara i kamere, a unutar granica sustava samostalno može aktivirati kočenje ne samo na začelju kolone, nego i u slučaju pješaka u pokretu kako bi se spriječili sudari. Sustav podrške pri skretanju može upozoriti u slučaju kritičnih situacija skretanja udesno.
eActros 300 tegljač sa sedlom.
eActros 300 kao tegljač sa sedlom proširuje mogućnosti korištenja eActros modela u teškom distribucijskom prometu – osobito u urbanom okruženju. Kao i modeli eActros 300 i eActros 400, novi tegljač sa sedlom eActros 300 ima vozačku kabinu M. Tri paketa baterija, svaki s instaliranom snagom od 112 kWh3005, pritom omogućuju domet i do 220 km3013. Pogonski sklop identičan je onome eActros 300 modela, te tako također osigurava maksimalnu snagu od 400 kW i trajnu snagu od 330 kW. Vozilo uz uvažavanje maksimalne dopuštene ukupne vučne duljine može vući sve uobičajene europske poluprikolice. Ovo se vozilo, kao i eActros 300 i eActros 400, nudi kao integrirano rješenje, uključujući savjetovanje i rješenja infrastrukture za punjenje. Osim toga, Mercedes‑Benz Trucks svojim kupcima sa eActrosom pruža opsežne digitalne usluge prilagođene električnim teretnim vozilima.
Za besprijekoran prijelaz na eMobility.
U svijetu, u kojem se transportna logistika nalazi pred složenim izazovima, Mercedes‑Benz Trucks nudi cjelovita rješenja po mjeri. Uz integrirana rješenja prati svoje kupce u svim fazama elektrifikacije njihove flote i u svim područjima njihovih procesa. Od individualnog eConsultinga za klijenta i digitalnih usluga kao što su Mercedes‑Benz Uptime pa sve do rješenja financiranja. Široka mreža najrazličitijih usluga jamči Vam da se u svakom trenutku možete koncentrirati na učinkovitu optimizaciju svoga poslovanja.
Novi eEconic
Za održivu komunalnu primjenu.
Novi eEconic savršen je za primjenu u gradskoj vožnji sa čestim zaustavljanjem. Sa samo jednim punjenjem ima domet i do 150 km2021. Zajedno s energijom dobivenom rekuperacijom, eEconic može ostvariti cjelodnevnu primjenu bez međupunjenja. Na taj način klijenti prilikom punjenja novog eEconica dodatno profitiraju od povoljnih noćnih tarifa. Duboko uvučeno panoramsko prednje staklo DirectVision na vozačkoj kabini omogućuje izravan vizualni kontakt s drugim sudionicima u prometu i vrlo dobar pregled cestovnog prometa.
Najčešća pitanja i odgovori o temi eMobility
Odgovori na najčešće postavljana pitanja o električnoj mobilnosti.
Koji su najbolji argumenti za eMobility?
- Dugoročno sigurna mobilnost/logistika, npr. u slučaju zabrane vožnje u centrima gradova.
- Održiva mobilnost uz lokalnu vožnju bez emisija CO₂ i u potpunosti neutralnu vožnju što se tiče emisija CO₂, te uz pomoć 100 % ekološki proizvedene struje.
- Povećana ukupna učinkovitost - električna vozila pružaju mnogo veću učinkovitost pogona od dizela.
- Smanjenje emisija buke i primjena povoljnih pravila za eTrucks, npr. vremena isporuke u pješačkim zonama.
- Poboljšana udobnost za vozača i bolji doživljaj vožnje u vozilima eTrucks.
Koju ulogu imaju eTrucks vozila u dugoročnoj strategiji Mercedes-Benzovih teretnih vozila?
- Elektrifikacija voznog parka gospodarskih vozila ključna je za našu dugoročnu strategiju.
- Mercedes‑Benz Trucks jednoznačno nastoji zadržati vodeću ulogu u ovoj tehnologiji.
- Prelazak voznog parka na alternativne pogone za nas je vrlo važan.
Kako mogu napuniti svoj eTruck?
- U pravilu je upotreba infrastrukture za punjenje u vlastitom dvorištu najbolja za eActros i njegove zadaće prijevoza.
- Mercedes-Benz Trucks zajedno s odabranim partnerima razradit će i predložiti koncept infrastrukture za punjenje prilagođen potrebama prijevozničke branše i individualnim kupcima.
- Ova rješenja infrastrukture za punjenje optimalno su integrirana u ekosustav tvrtke Mercedes-Benz Trucks, a naši partneri nude sveobuhvatne usluge, od savjetovanja o instalaciji pa sve do održavanja.
Što nudi Mercedes-Benz Trucks u smislu infrastrukture za punjenje?
- Svojim klijentima preporučujemo odgovarajući hardver. To uključuje stanicu za punjenje i kabele, kao i sustav za upravljanje energijom koji omogućuje upravljanje i upravljanje stanicama na lokaciji ili s nje.
- Osim toga, odabrana mreža partnera pomaže kupcima pri instalaciji i održavanju infrastrukture za punjenje na lokacijama kupca.
Koliko dugo traje instaliranje infrastrukture za punjenje?
- Ona ovisi o različitim parametrima, npr. veličini e-flote, profilu vožnje vozila i mrežnoj vezi sa skladištem.
- Vremenski okvir: proces može potrajati od nekoliko mjeseci do dulje od godine dana.
- Preporuka: rano se posvetite elektrifikaciji svog voznog parka.
Mogu li se koristiti infrastrukturom za punjenje drugih vozila, npr. vozila za transport i osobnih vozila?
- eActros ima priključak CCS2 i time slijedi uobičajeni standard za priključke za punjenje u automobilskom sektoru. Osobna i laka gospodarska vozila koja su opremljena priključkom CCS2 za punjenje istosmjernom strujom mogu se, dakle, puniti i na punionicama za eActros.
Koliko modela eTrucks će se u narednim godinama pojaviti na tržištu?
- U skladu sa zahtjevima Pravilnika o CO₂ očekuje se snažan rast alternativnih pogona na tržištu teretnih vozila.
- Možemo pretpostaviti da će distribucija ZEV-a u Europi u 2030. godini doseći 60 %.
Može li eTruck koji radi isključivo na baterije opstati uz kamion koji radi s pogonom na vodik?
- Baterijski pogonjena vozila, baš kao i vozila s gorivim ćelijama na bazi vodika prikladna su za različite primjene i na taj se način međusobno nadopunjuju.
- Mi ne vjerujemo u zamjenu kamiona eTrucks kamionima na bazi vodika. Vozila na baterijski pogon pružaju najveću energetsku učinkovitost među alternativnim pogonskim sustavima, dok vozila s gorivim ćelijama imaju veliku radnu fleksibilnost.
- Obje tehnologije imaju ključne prednosti za svoje područje primjene, a to se neće promijeniti ni u budućnosti.